O zákazníckej zóne
Milí užívatelia, aj vďaka Vám sme sa mohli rozrásť a posunúť sa o ďalší krok vpred. Skvalitnili sme naše služby a chceme Vám poskytnúť ich ešte komfortnejšie využívanie. Zriadili sme pre Vás ZÁKAZNÍCKU ZÓNU kde sa môžete informovať o Vašich platbách, objednať si naše ďalšie služby alebo nahlásiť prípadnú poruchu.
Ako na to?
Na tejto stránke kliknite v pravom hornom rohu na ZÁKAZNÍCKU ZÓNU alebo kliknite priamo tu:
Prihlasovacie údaje sú v tvare:
MENO: priezvisko.meno (bez diakritiky a veľkých písmen)
HESLO: Vám bolo odoslané na e-mail uvedený na zmluve.
Ak sa Vám nepodarilo prihlásiť sa alebo máte problém s údajmi napíšte sms na tel. číslo: 0948 139 300 v tvare: Meno a priezvisko, ktoré je uvedené na zmluve a e-mail na ktorý Vám budú spätne odoslané prihlasovacie údaje.
Po prihlásení si môžete skontrolovať evidenciu Vašich platieb:
O vylepšeniach našej siete alebo plánovaných výpadkoch pripojenia za účelom upgradovania spojov Vás budeme informovať v NOVINKÁCH:
Záleží nám na Vašom názore. Ak máte nápady na vylepšenie našich služieb napíšte nám. Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade poruchy internetu, zariadenia alebo objednania si našich služieb. Tešíme sa, že budete využívať naše služby a my sa postaráme, aby ste boli spokojní.